Hensel sau fotografia dusa la extrem

Blitz-urile Hensel au ajuns sa fie definitia calitatii in acele tipuri de fotografie care presupun o utilizare intensa sau conditii de fotografiere dificile.  Am facut o scurta incursiune in cele mai importante domenii care folosesc cu succes blitz-urile Hensel si am incercat sa descoperim de ce  le prefera fotografii  ”hard-user-i”.

Unul dintre cele mai elocvente domenii este fotografia de moda care inseamna, in primul rand, o folosire intensa. Sesiunile foto glamour sunt lungi, majoritatea durand si cate o noapte intreaga. In acelasi timp, atunci cand se fotografiaza, blitz-urile declanseaza fara intrerupere, pentru a profita la maximum de starea buna a modelului. O alta provocare pentru blitz-urile Hensel atunci cand se face fotografie de moda este locatia acestor sesiuni foto. Desi avem impresia ca se lucreaza doar in studio, multe dintre sesiunile foto se desfasoara in locatii care pot fi considerate extreme, cum sunt plajele sau cladirile abandonate, care expun blitz-utile la nisip, apa sau praf.

Fotograful Dan Puiu este unul dintre cei mai hard-user fotografi de fasion care a supus blitz-urile Hensel poate la cele mai grele incercari, in cele mai ciudate locatii, din care am facut doar o scurta selectie mai jos. Fotografiile realizate de el sunt spectaculoase si se pot vedea pe contul de Facebook al binecunscutului fotograf, la : http://www.facebook.com/puiu.dan
Selectii din making-off Dan Puiu ( © Dan Puiu – Fashion Photographer):

Un alt loc in care blitz-urile sunt supuse le lucru intens sunt scolile de fotografie. Si acolo, pe perioada cursurilor, blitz-urile sunt folosite cateva ore fara intrerupere, prin urmare rezistenta lor este foarte importanta.

La fel de importanta este si capacitatea lor de a rezista la socuri, deoarece sansele ca ele sa fie deteriorate, lovite sau sa cada sunt extrem de mari atunci cand sunt foarte multe persoane fara experienta in fotografie care se invart in jurul lor.
Sunt nenumarate scoli de fotorafie care utilizeaza Hensel, dintre care amintim CPPC (Centrul Profesional de Pregatire in Cultura),  Scoala de Fotografie Sibiu si multe altele.

Insa locul unde ”productivitatea” blitz-urilor Hensel este pusa la test maxim sunt agentiile de publicitate si departamentele de marketing ale marilor producatori si distribuitori de bunuri de larg consum (haine, mobila sau hypermarketuri) care au productia foto interioara, datorita volumului mare de produse ce trebuie fotografiate. Acolo timpul inseamna cu adevarat bani, iar un blitz trebuie sa declanseze continuu, trebuie sa ofere calitate maxima. Tocmai de aceea, alegerea unui blitz performant este esentiala, iar Hensel este blitz-ul care se regaseste in toate aceste situatii datorita performantelor sale care garanteaza o sesiune foto prelungita fara surprize neplacute. Amintim doar cateva dintre cele mai cunoscute agentii de publicitate care utilizeaza in conditii  maxime blitz-urile Hensel:  Shots Studio, Carioca, Sud Est Production, Green Mind  sau dintre clientii din categoria ”industriala” cu studiouri powered by Hensel, amintim Mondex Sibiu, Kaufland, Brico Store, Click, Gironde Fashion si multi altii

.

Advertisements

Posted on 30 January 2012, in Blitz-uri, Profil de fotograf and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: